2 Ağustos 2009 Pazar

Sular durulmuyor!

Galatasaray’da sular bir türlü durulmuyor. İstikrarsızlık yine ilk yarıdaki gibi alışkanlık haline geldi. Tren kaçmadan bu puan kayıplarına bir son vermek lazım artık...Skibbe geçen haftaki yanlışından bu hafta döndü ve Hakan Balta’nın yokluğunda o bölgeyi Volkan’a verdi.Durgun geçen ilk dakikaların ardından biraz tempo yapan Galatasaray’da Baros direğe takılmasa belki her şey farklı olabilirdi. Ama olmadı işte...

Barış’ın durgun oyunu ve yorgun Arda’nın etkisizliği Antalya kilidini aşamadı.Paragraf açıyorum bu adama. Lincoln...

Yokluğu çok bariz kendini belli ediyor. Geçen haftada onun yokluğundaki dakikalarda Galatasaray pozisyon üretmekte hakikaten zorlandı. Baros ve Nonda’nın formu da O’na bağlı. Çünkü bu forvetler servis beklerler. Antalya’da Galatasaray’ın sıkıntısı buydu. Sadece iki servisten; birinde Baros direği diğerinde ise kaleciyi geçemedi.Antalyaspor’un ise Mehmet Özdilek ile yükselen formu bu maçta tavan yaptı. Antalyaspor’un kolay kolay maç kaybedeceğini zannetmiyorum.Hakemleri yazmayacağım bu hafta. Çünkü onları; başlarında Oğuz Sarvan olduğu sürece kaale almıyorum.

Anlayana...

Adnan Polat’ın Divan Kurulu’ndaki konuşmasını herkesin bir kez daha dikkatle dinlemesini tavsiye ediyorum. Başkan çok düzgün konuştu. Ertesi gün ise Adnan Sezgin ve Haldun Üstünel’in basın toplantısı.Tepki geldi bazı kesimlerden. Canınız yanınca mı konuşuyorsunuz diye. Bir kez daha izleyin.Bu konuşmaların hepsi Türk Futbolu açısından çok önemli.Tabii anlayana...

Hemen akabinde Fenerbahçe Yönetim Kurulu üyesi Şekip Bey’in ‘’Kurumları yıpratarak sonuç almaya çalışıyorlar ama istikrar bu şekilde sağlanamaz’’ sözü gerçekten talihsiz bir açıklama. Şu MHK’nin yerinde bir başka MHK olsaydı ben o zaman neler yapacağınızı çok iyi biliyorum.Bir de Aziz Yıldırım’ın neden hakem hataları ile ilgili konuşmadığını hemen cevaplandırayım. Şu an Aziz Yıldırım’ın işi başından aşkın. Kendisi muhalifleriyle uğraşmaktan yorgun düşmüş vaziyette. Ondan olsa gerek. Ayrıca Federasyon’un başında Mahmut Özgener’in olduğunu da unutmamak lazım. Kendisini pek sever. Şu Federasyon’un başında Haluk Ulusoy olsaydı o zaman siz görün ortalık nasıldı!...

15 Şubat 2009

http://www.jaglersport.com/yazi.php?id=265

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder