21 Ağustos 2009 Cuma

Kıvırmayalım...

Ortaya bir iddaa atılıyor.Ondan sonra kıvır kıvırabilirsen.Sayın Çiftçi bir haber yapıyor.Ne kadar araştırmış nasıl araştırmış onu bilmem.Ben işin farklı boyutundayım.
Öyle siteden siteye cevap vermek hiç huyum değildir.Belli bir iddaa ortaya atıyorsanız açıklamanız da tatmin edici nitelikte olacak.

Elano bedavaydı diyorsunuz sonra kıvırıyorsunuz.Eksik bir habercilik var burada .Bunu kabul etmek lazım.Ne demek “sıfır maliyet”.? O zaman doğru tercüme yapacağız.Bir kere değil bir çok kez düşüneceğiz. Çünkü gazeteniz binlerce kişiye ulaşıyor.Tiraj uğruna kulaktan dolma haberlerle insanları yanıltmamak lazım.

İtalya’da bir gazete var.La gazetta dello sport…
İspanya’da Marca.Mehmet Çiftçi İspanya’da yaşadığı için daha iyi bilir.Ayrıca Marca’nın muhabiri olduğunu söylüyor.Ne kadar doğru bilemem.Bu gazeteler günde on haber yapsa dokuzu doğru çıkar.Sağlam araştırma,iyi istihbaratlardır.Tirajlar neden yüksek onu daha iyi anlarsınız?

Öğrendim ki gazetecilik alt yapınız pek yok Mehmet Abi.Belki de yanılıyorum.
Ama mesleğe saygı çok önemlidir.Binlerce insanı yanıltmak çok hoş bir durum değil.Tirajı yalan,asparagas haberlerle değil de neden doğru,dürüst haberlerle yakalamaya çalışmıyoruz.Ben de bunu anlamıyorum.

Her yıl La Liga’dan bir çok adam sayıyorsun bizim ligimize.Hiç biri de nedense gelmiyor? Hep bir pürüz çıkıyor.Guiza’ya karşılık Robinho takasın çok inandırıcıydı mesela.Hele bir de fotoshoplu Delgado resmi var ki tam fıkralık.Delgado dövmeleri sildirmiş herhalde. Gerçekten ordaydım diyorsun.Peki düşüdün mü hiç bu insanlar sana niye inanmıyorlar diye?

Ben dürüstlükten yanayım tirajdan değil.Varsın az haber olsun ama adam gibi olsun değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder