18 Şubat 2011 Cuma

Hatırlayasım varmış!

90+3 te gelen galibiyet golü. Bir o kadar olaylı. Topu isteyen Sezer'e vermeyen Pele yazdı golü. Es Es aldı 3 puanı. Sivasspor kaybetti. Ama Bucaspor,Konyaspor ve Kasımpaşa'nın iştahı kabardı. Bucaspor'un yarın işi zor.
Kasımpaşa ise kazanabilir dikkat. Geçen hafta buldukları moral pozitif yansıyacaktır yarın.

Konyaspor'a Yılmaz Vural dopingi geldi. Sever bu tip durumları Yılmaz Hoca hep beraber göreceğiz ne olacak?

Eskişehir-Sivasspor maçına gelirsek serbest vuruş öncesi yaşanan olayın benzeri olmasa da , yakından uzaktan alakası olmasa da bir anı hatırlattı bana. Ya da benim hatırlayasım varmış diyeyim.

Kocaelispor maçı;  Bülent Korkmaz'ın kelimeleriyle bitirelim..
"Kocaelispor maçı var, 2-0 öndeyiz, son dakikalarda bir frikik kazandık, ben atmak istedim. HAGİ;  bana "sen topun üzerinden atla ve git kaleden topu al" dedi. Dediğini de yaptı, ben de gittim kaleden çıkardım topu...."

Kaptana ve Commandante Hagi'ye saygı ve sevgilerimle..





2 yorum:

  1. Harikaymış:) Benim de aklıma Arsenal'le oynanan UEFA finalinde, son dakika kazanılan frikiği, Hagi hazırlanırken Hakan'ın kullanması ve ardından Hagi'nin ona bakışları geldi.

    YanıtlaSil