23 Haziran 2010 Çarşamba

2. Tur: Uruguay ne yapar?Arjantin elenir mi?

A grubu analizinde bahsetmiştim Fransa'ya 2 puan veriyorum diye.Hoş! çok bile vermişim.

Tek puanla kapattılar kupayı.Uruguay ise beklediğim gibi çıktı.Takım savunması en üst düzeyde idi.Hiç gol yemeden grubu tamamladılar.G.Afrika'ya ise averajı yetmedi.Uruguay maçına yanıyorlardır şimdi.Neden 3 gol yedik diye?
Kupa bu işte. Her maçın önemi büyük oluyor.

B grubunda ise tahminim Arjantin'in arkasında Nijerya'nın çıkmasıydı.Orda yanılgım oldu.Nijerya'nın ilk iki maçtaki biraz vurdum duymaz oyunu ve G.Kore'nin inanılmaz arzusu...
Güney Kore şimdi 2. turda.

Hemen ilk eşleşmelere bakalım:

Uruguay-Güney Kore

Uruguay'ın bana göre rahat götüreceği bir maç olacak.G.Kore'nin alacağı en iyi ihtimal 0-0' dan penaltılara götürmek olur.Tamam belki biraz atak bir görüntü sergiledi G.Kore takımı gruplarda.Ancak dediğim gibi Uruguay'ın takım disiplinine hayranım.Yine gol yemezler diyorum.

Forlan,Suarez ve Cavani beceriksizlik yaparlarsa bu maç 0-0'a gider.Aksi taktirde G.Kore'nin hiç şansı yok.
Ayrıca Uruguay için; olası bir C grubu sürpizi ile (aşağıda görülen eşleme ağacına bakılırsa)
yarı final hiç de zor değil.

Arjantin-Meksika

Kupa öncesi Arjantin'e Son16'dan sonra şans vermemiştim.Bunun başlıca sebebi de Maradona idi.Rakipleri Meksika.Arjantin için bu maç çok zor geçecek.Bence hala bir takım görüntüsünden uzaklar.Ancak hırs faktörü çok önemli işte.Arzuları , istekleri bireysel yetenekleriyle birleşince bakın bir anda 9 puan yaptılar.

Arjantin'e tek tek bakarsak oyuncularına müthiş güveniyorum.Ancak Maradona benim için bir soru işaretidir.Bu yüzden ne yapacağı belli olmayan Meksika karşısında maçta geriye düşerlerse yanarlar.Aksi takdirde zor da olsa çeyrek final tangocuların.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder