20 Haziran 2010 Pazar

Brezilya:3 Fil Dişi Sahili:1

Maç öncesi ne düşündüysem yanıldım.Daha iyi bir Fil Dişi bekliyordum.Benim bu kupadaki favorim Brezilya.Ancak Fil Dişi'nin bu kadar kolay teslim olacağını sanmıyordum.
Tabii bunda biraz da Eriksson faktörü de var.Bu adam sanırım Keita'yı tanımıyor.Tanımasa bile kendi kendine şunu demesi lazım:

"Geçen Portekiz maçında 82.dakikada bu adamı oyuna aldım.Adam takımı şaha kaldırdı."
Yani en azından böyle düşünmeli.Maç 3-0 olmuş Keita'yı alıyor.Ne yapacak bu adam bu saaten sonra? 3-3 mü olacak maç?

Brezilya ise tam bir takım .Fabiano yakaladı mı affetmiyor.Müthiş bitirici.Elano ise yine yazdı golünü.Nazar da değdi ancak umarım önemli bir sakatlığı yoktur.Tam kemiğe darbe aldı.Umarım kötü değildir.

Bu arada Kaka'nın atılmasında biraz Keita faktörü de yok değil hani.Bu tür işleri seviyor Keita.Ama sonuçta atıldı adam yapacak bir şey yok!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder