25 Haziran 2010 Cuma

2. Tur:İspanya Yarı Finalde...

Şili İspanya karşısında fantezi denedi.Az daha bu iş pahalıya patlıyordu.İsviçre Honduras'ı yenemedi.İspanya ve Şili el ele 2. Tur dediler.

2. Tur değerlendirmelerimiz devam ediyor.Bugün ortaya çıkan şablona bir bakalım:

Brezilya-Şili
Bu eşleşmede Brezilya elenir demek tamamen hayal ürünü olur.Şili bana göre turnuvada çok etkili bir futbol oynuyor.Ben çok beğeniyorum.Şu eşleşmenin 2. turda olmasını kesinlikle istemezdim.

Ama bu tablo ortaya çıktı.Bir şekilde Brazilya'nın turu geçeceğine inanıyorum.Ancak zorlanacakları kesin.

Bir de bu turu geçen takım muhtemelen çeyrek finalde Hollanda ile eşleşecek.Sert çarpışmalar olacak.Bu işten en karlı takım yarı final oynacağına kesin gözle baktığım Uruguay olacak.

İspanya-Portekiz

Ne olursa olsun İspanya arkadaş.Orta sahasına hayran olduğum bir ekip.Portekiz ' in bu turu geçmesi için C.Ronaldo'nun olağanüstü işler yapması gerekiyor.Ancak böyle bir ihtimali zayıf görüyorum.İspanyollar bu turu geçerler.Sonrasında karşılarına Paraguay-Japonya galibi gelecek.

İspanyollar için yarı final kaçınılmaz gözüküyor.Tabii çok çok büyük bir aksilik olmazsa...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder