2 Haziran 2010 Çarşamba

Ne çektik arkadaş!

Ne çektik sezon boyunca Oğuz Sarvan'dan.İzmirli kendisi.
Bir başka İzmirli de federasyonda.Başkan kendisi Mahmut Özgener.

6+2+2 sistemini Türk Futboluna aşılamaya çalışıyor bu aralar.Tutar mı?
Güldürmeyin beni.2 yabancıyı tribüne gönderecek takımlar.Bak sen . Her hafta iki adam tribüne yollanacak. Parayı da cebe koyacak. Sonra da Türk Futbolu kazanacak :)

Hangi akla hizmet böyle bir uygulama yürürlüğe koyuldu?
Bu nedir ya? Skandal desem skandal değil.Günü kurtarma desem o da değil.Bir işin içine anca bu kadar edilir. En çok neye üzülüyorum biliyor musunuz?

Biri Federasyon Başkanı İzmirli ,biri Mhk Başkanı İzmirli.
Eh bee kardeşim ben de İzmirliyim.Benim ne suçum var?İzmirlilerin ne suçu var.Geçmişsiniz oraya futbolu yönetmeye çalışıyorsunuz. Ama bilmiyorsunuz ki İzmir'i karalıyorsunuz.Milletin ağzına sakızı veriyorsunuz.
Utanıyorum sizden.Yazık!

2 yorum:

  1. katılıyorum size sayın yazar, millet ileriye yönelik adım atar, biz yerimizde saymayı geçtim, artık geriye depar atar olduk. Hangi 2 yabancı tribünde oturmak için Türkiye'ye gelir, veyahut tribünde oturmayı içine sindiren yabancı futbolumuza ne katar. Zaten avrupanın emekli ikramiyesi ligi olmuşuz, ipe sapa gelmez yabancılara server ödüyoruz; şimdi de bu..

    YanıtlaSil
  2. Valla gelen gelir yine alır parasını oturur tribünde.Garanti parasını alır,çekirdeğini alır çıkar tribüne. Tabii bu adamların hangi kalitede oldukları da tartışılır.Tıpkı bizim federasyondakiler gibi.

    YanıtlaSil