25 Eylül 2010 Cumartesi

FOX Tv ' nin İtalya Serie A çıkmazı..

Bildiğiniz gibi bu sene İtalya Serie A yayını Fox Tv aldı. Daha doğrusu muamma???

Önce bant yayını ile başladıkları bu serüvene haftada tek maça kadar çıkarak büyük bir aşama kaydettiler. Ama şu an program takviminde bu hafta bir maç gözükmemekte.

Öğle saatleri dayanamadım aradım Fox Tv'yi..

Önce bir bayan çıktı karşıma:

İtalya diyorum -- efendim diyor. Serie A diyorum -- anlayamadım diyor. Futbol diyorum -- cevap yok. Anlayacağınız anlaşamadık hanımefendi ile.

Sonrasında büyük bir zeka örneği göstererek beni spor servisine yönlendirdi.
Sorumu yönelttim haliyle.
4 haftalık deneme yayını almışlar sözde. ( Neyi nasıl denedilerse? Haftada 1 maç .. O da 2. haftadan sonra)

Peki dedim hala sizde mi yayın hakkı? Telefondaki arkadaş sağına soluna danıştıktan sonra geri dönüş yaptı.

Cevap şu:Bu hafta da maç yayını var .

C.tesi 13.30 'daki maçı yayınlayacaklarmış.
Neyse kapadım. Uzatmadım. Yoksa sinirlerim daha da zıplayacak.

Serie A 'nın bu haftaki programına bir baktım. Ne göreyim..
Serie A'da cumartesi öğlen maç yok.
Ya pazar günü 13.30 taki Cesena - Napoli maçını kastettiler. Ya da beni yediler. Ya da yediklerini zannettiler.

Nasıl bir anlayıştır çözemedim. Peki kardeşim madem maç yayınlamayacaksınız neden aldınız bu yayın haklarını?

Deneme yayını 4 hafta ise bu hafta da maç yayınlarsanız kime nasıl cevap vereceksiniz?

Bu insanlar neden Roma - Inter maçını izleyemeyecek?

"Bez Bebek" zihniyeti bu olsa gerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder