28 Mayıs 2010 Cuma

İzmir sana Large!!!

İlk öğrendiğimde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü sanki.Buca mekanım bilen bilir.Bucaspor Süper Lig'e adımını attığında ne kadar sevindiysem Bülent Uygun ile anlaşıldığı gün o kadar üzüntü bastı.Çöktüm resmen.Kişiliğine,karakterine bir şey demem Bülent Hoca'nın.Bugüne kadar ne yapmış ne yapmamış onu da sorgulamam.Antipatik tavırları belki de beni bu noktaya getirdi. Kendisini biraz daha yakından tanıma fırsatım da olmuştu.Geçen sene üniversiteme panele geldiğinde bazı şeyleri daha net gördüm.

Ayrıca yetenekleri de sınırlı bana göre.

Ama Bülent Uygun ; Bucaspor'a ve İzmir'e yakışmaz,yakışamaz. Tarihinde ilk kez Süper Lig'de Bucaspor. Yazık olmasın bu kadar emeğe.5 hafta sonra istifa edip gittiğinde kimse şaşırmasın.İnşallah yanılırım,özür dilemek zorunda kalırım.Sırf ben mi böyle düşünüyorum onu da bilmiyorum.Ancak İzmir büyük gelir sana Bülent Hocam!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder