17 Mayıs 2010 Pazartesi

Digitürk'ten haberler..

Dün Kerem Ertan'ı ben de dinledim. Gelecek sezon tüm maçların canlı yayını hakkında bilgiler verdi. Açıklamayı aynen aktaralım:
"Diyelim ki; bir Gaziantepspor taraftarı sadece kendi takımının maçlarını seyretmek istiyor. Veya sadece Antalyaspor, ya da sadece Bursaspor... Dört Büyükler dışındaki bir takımın bir sezondaki 34 lig maçını da seyretmek isteyen ayda sadece 9.99 TL'ye bu paketi alabilecek. Böylece takımının Dört Büyükler ile oynayacağı sekiz maç da dahil 34 karşılaşmayı izleyebilecek. Bu sistemi sağlayabilmek için 9 maç da canlı yayınlanacak. Bütün maçları birden seyretmek isteyenlere Süper Paket ile bu imkanı da sunacağız. Bu da aylık 50 TL civarında bir fiyatla futbolseverlere sunulacak.4 Büyükler'in 34 lig maçı için de aylık 34.99 TL'lik paket olacak."

Peki ben şimdi soruyorum. Digitürk 'ün kişiye özel paket tarifelerini biliyoruz.Aynı tip pakete 50 lira ödeyen de var.35 lira ödeyende.Süper Paketi 103 liraya izleyende var, 72 liraya izleyende.

9 maç canlı olayı mükemmel bir uygulama.Ona itirazım yok.Ancak şu anda Digitürkte üyeliği bulunan insanlar ne tür bir yaptırımla karşılacaklar bunu merak ediyorum.

Herkesin farklı bir tarifesi var. Hangi paketin neye denk geldiğiyle ilgili bir açıklama sanırım yeni sezona girilmeden bildirilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder