19 Mayıs 2010 Çarşamba

Aziz Yıldırım'ın gündem değiştirme çabası!

Aziz Yıldırım'ın gündem değiştirme çabası içinde düzenlediği bir basın toplantısı olmuş.Bazı başlıklar şu şekilde:

"Rüştü'nün yediği goller şaibeli"

Yorum: Şimdi bunu söylediğiniz zaman adama gülerler.Son 5-6 haftadaki Fenerbahçe'ye karşı oynayan kalecilerin neler yaptıkları ortada.Kimse zan altında kalmasın deniyor.Ancak ; Murat Şahin'in yediği gol çok tartışılır.Es Es kalecisi Ivesa'yı F.B maçında izleyin.İçler acısı.Kankası Rapaiç maçtan 1 hafta önce Türkiye'ye geliyor.Maçtan sonra da topuklayıp kaçıyor.Nerdeydi bugüne kadar Rapaiç.Kimse sorguladı mı bunu? Ivesa ise çok yakın arkadaşım demekle yetiniyor.Yakın arkadaşınsa bunca haftadır neredeydi diye sorarlar adama.Serkan Kırıntılı da Fenerbahçe maçından önce hafta içi Bağdat Caddesindeymiş.Arkadaşı varmış.Bu kadar yaygara kopuyor.Sen bir de kalkıp oraya gidiyorsun. Sonra da maçta neler oluyor neler? O zaman tabii konuşulur.Ne işin var tam o hafta orada arkadaş? Bir hafta sonra git.

Bunlar hakkında neden bir açıklama yapılmadı diye de ben sorarım şimdi.

"Eğer şampiyonluğu kaçırmamızda bir suçlu varsa kulübün başkanı olarak ben suçu kabul ediyorum."

"Fenerbahçe ligi ayarlıyor diyorlardı. Maalesef Fenerbahçe ne Denizli’de ne de Trabzon maçında hiçbir şey ayarlamadı. Top direkleri arasında geçmedi. Son maça kadar getirdik. Söz vermiştik olmadı, tutamadık ama sözümüzü yerine getirmek için elimizden geleni yaptık."

Yorum:Denizli maçını ayarlayamazdın zaten.Denizlispor küme düşme hattındaydı o sene.Trabzonspor maçına gelince.Onur diğer kalecilere benzemedi.Satın alınamayan tek kalecidir kendisi son 5-6 haftada. Kaçan pozisyonlara da gelince ilahi adalet buna deniyor işte.

"İki yıl daha buradayım"

Yorum:Bir çok kez istifa edip geri adım attığı için Sayın Yıldırım bu sefer baştan işi sıkı tutmuş.Çünkü artık "bırakıyorum" ayaklarını yemez bu insanlar.

Bu açıklamaların ardından Rüştü,Beşiktaş Kulübü,Melih Gökçek hemen cevap haklarını kullandılar.

Rüştü:

"Böyle bir şey ispat edilmek zorunda, bu büyük bir ithamdır. Büyük bir zan altında kalıyorum. Beni Fenerbahçe camiası ve Türk futbul camiası iyi tanır. Benim üzerimde en ufak bir leke oluşmasına müsada etmem. Gerekirse hukuksal olarak hakkımı ararım"

Durum kısaca budur!
Daha yazılacak çok şey var aslında ama uzadıkça uzayacak.Gereği yok.Nokta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder