4 Ekim 2009 Pazar

KARİZMA FENA ÇİZİLDİ!

http://www.jaglersport.com/yazi.php?id=433

Galatasaray istekli oynamadı.İki-üç maçtır devam eden huzursuzluk Ankara’da tavan yaptı.
Keita ve Sabri’nin eksikliği sağ kanadı belli ki etkilemiş.Aydın ve Uğur bir pozisyon dışında çok da uyumlu değillerdi.Yakaladıkları tek uyumda ise Uğur’un kaleci ile karşı karşıya kaldığı pozisyonda top direği tercih etti.
Elano’nun fazla sorumluluk almaması hem kendini hem de takımı sıkıntıya sokuyor.Topla daha çok buluşmalı.

Caner ise gayretliydi.Kullandığı toplar olumluydu.
Ayhan’ı ise son zamanlarda hiç bu kadar kötü görmemiştim.Çok top kaybı yaptı.Baros ve Nonda yakaladıkları az ama öz pozisyonları dışarı dikince Galatasaray kötü bir yenilgi aldı.
Arda eski formundan biraz uzak.Gayretli ama kafasındakileri sahaya yansıtmakta bu aralar zorlanıyor.Her maç olağan üstü oynaması zaten beklenemez.Bana göre bu maçta bazı pozisyonları daha iyi servis yapabilirdi.Kendi kullanmayı tercih etti.

Geçen seferde belirttiğim gibi belli sistemi bozmak istemiyor Rijkaard.Ancak zora giren maçlarda şu Baros ile Nonda neden yan yana oynamıyorlar bilmiyorum, anlam da veremiyorum.
Galatasaray maç kaybedebilir.Sadece bu maçla da kalmayabilir.Ancak madem risk alıyorsunuz.Stoperleriniz orta sahaya kadar çıkıyor.Servet ve Hakan Balta serbest oyun kurucu gibi bir giriyor , bir çıkıyor.O zaman ileriyi çoğaltsan daha iyi olmaz mı Rijkaard Hoca. Bari sen yapma diyesi geliyor insanın.Oyunu hücuma yıkmanın ne sonuç vereceğini bir denese hiç fena olmazdı bana göre.Belki idmanda bazı şeyleri deniyordur ancak maç atmosferi çok farklı.
Bu konuya çok takıldım.Bilmiyorum ne olacak?

Bu arada şunu da belirtiyim. Meydanı boş bulanlar şimdi konuşmaya başlarlar. Karalar bağlamaya gerek yok.Rijkaard Galatasaray için bir şanstır.Galatasaray Yönetimi ve Taraftarı bunun bilincinde.

Dediğim gibi karizma fena çizildi.Ama futbolda bunlar var.Barcelona’daki ilk senesinde de Rijkaard kötü sonuçlar almıştı.Sonradan toparlamıştı. Bu sefer Galatasaray lige iyi başladı.Ancak şimdi işler iyi gitmiyor.Milli maç arası umarım ilaç olur.
Ali Sami Yen’deki Trabzonspor maçı çok kritik maç bana göre.Sonrası ise Kadıköy.
Dikkatli olmak lazım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder