13 Ekim 2009 Salı

Adaylara bak be!

Herkesin kafasında bir isim var Milli Takım için.
Kimisinin yabancı kimisinin Türk.
Basında çıkan ve benim kendi adaylarım şu şekilde:

Basın:
Bülent Uygun-Hakan Şükür
Guus Hiddink(2010'dan sonra nokta koyuyorum bu işlere dese bile)
Ertuğrul Sağlam
Şenol Güneş
Mircea Lucescu

öne çıkanlar bunlar...

Bu arada Yılmaz Vural da "ben talibim bu işe" dedi."Yetenekse yetenek ,tecrübeyse tecrübe hepsi var arkadaş bende" dedi :)

O da adaylar arasında.

Bana göre ise ;

Ertuğrul Sağlam ve Hakan Şükür ikilisi iyi bir ikili olmaz mı? Geçen seferde belirttim.Ertuğrul Sağlam'ı Bursaspor ve Milli Takım için düşünmüyorum.İkisinin çok ağır olacağı kanaatindeyim.

En büyük adayım Mircea Lucescu.Rahatsızlığı var.Sadece Milli Takım çalıştıracağını daha önce de belirtmişti. Bizim Milli Takımımız için neden olmasın?
Bakalım ilerleyen günler neler gösterecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder