4 Ekim 2010 Pazartesi

Tatile Bile Gelme SAYIN UYGUN!

“Bülent Uygun ; Bucaspor'a ve İzmir'e yakışmaz,yakışamaz. Tarihinde ilk kez Süper Lig'de Bucaspor. Yazık olmasın bu kadar emeğe.5 hafta sonra istifa edip gittiğinde kimse şaşırmasın.İnşallah yanılırım,özür dilemek zorunda kalırım.Sırf ben mi böyle düşünüyorum onu da bilmiyorum.Ancak İzmir büyük gelir sana Bülent Hocam! “

Daha önce dile getirdiğim bazı şeylerin gerçekleşmesi sonucu öncelikle üzüntü içinde olduğumu belirteyim. Bülent Uygun ile ilgili bazı endişelerim vardı. Bazı noktalara temas etmiştim. Sonuna eklemeyi de ihmal etmemiştim inşallah yanılırım diye.

Ama işte görünen köy kılavuz istemiyor diye boşuna dememişler.

İki takım ele alın. Biri geçen yıl Bank Asya 1. Lig’i lider bitiren Karabükspor. Diğeri O’nun hemen arkasından Süper Lig’e gelen Bucaspor. Karabükspor ne yaptı? En doğru olanı..

Kadrosunu bozmadı. Yücel İldiz ile yola devam etme kararı son derece akıllı bir karardır. Sonuçta ortada oturmuş bir şablonu olan ekip var. Üzerine birkaç takviye yaptılar. Şu an oynadıkları futbolu ve puan cetvelindeki yerini herkes takdir ediyor.

Bucaspor’u ele alalım. Başta Özcan Kızıltan ile devam etmek en büyük doğruydu. Yönetimin de bir takım hataları yok değil. Bülent Uygun ile anlaşıldı ki Abdullah Avcı’nın direkten döndüğünü belirtelim. Keşke Sayın Avcı ile pürüzler giderilseydi diyordur bütün Bucasporlular. Olmadı işte..

Bülent Uygun’un Sivasspor’da yakaladığı başarıyı kimse küçük göremez. Ama asıl başarı devamlılıktır.
Bucaspor’a göreve geldiği ilk günden beri öyle işler yaptı ki Sayın Uygun. Anlatılmaz yaşanır cinsten. Bank Asya’dan çıkan takımdan bir Veli bir de Sercan bıraktı. Kaptan Yılmaz’dan başlayarak takımın geri kalanına kapı gösteren bir anlayış nasıl bir anlayıştır ben çözemedim..

Bu işler olurken insanlar hep şöyle düşündü? “ Herhalde çok daha iyi isimler takıma gelecek”

Tabii ki hayır. Toplama bir takım yaratmanın peşindeydi Bülent Uygun. Her transfer masraftır, extra paradır. Yeni çıkan bir ekibe bu kadar yük koyarak yola başlamak insafsızlıktır.

Haziran ortasında transfer edilen Hacettepe’den Serkan Atak, Darıca Gençlerbirliği’nden Oğuz Başaran, Milwall’dan Kamil Çörekçi, Yeni Malatyaspor’dan Ergün Cengiz, Altınordu’dan Kadit Atkın 'ı lig başlamadan geri yolladı. Altyapıdan Emrecan Afacanoğlu’na da 5 yıllık sözleşme yapın deyip kadro dışı bıraktı.

Madem deneme kararın var bu oyuncularla ilgili neden sözleşme imzalatıyorsun?
Bucaspor’un paralarının nasıl sokağa atıldığının belgesidir. Yapılan diğer transferlere hiç girmiyorum bile. Yoksa daha yazacak çok şey var..

Bu takımı yarı yolda bırakmak yapılanların en kötüsüdür. Çünkü bu takımı Bülent Uygun kurdu. O’nun oyun şablonuna göre transferler yapıldı. Yazık değil mi bu camiaya? Verilen bu kadar paraya. Bucaspor tarihinde ilk kez Süper Lig’de. Yönetim olarak , camia olarak , taraftar olarak tecrübesi olmayan bir ekip. Yönetim de sana karışmamış , git dememiş. İstifa daha 7. haftada bu kadar basit alınan bir karar mıdır?

Olayın iç yüzü Eskişehirspor’dan gelen teklif ise zaten benim yazacak başka şeyim yok. Çünkü bu noktadan sonra yazılanlar başka tarafa gider. Bülent Uygun diyor ki “İstifa ettikten sonra Eskişehirspor ile görüştüm” . Buna kim inanır derseniz ben yanıt veremem.

Hani ilkeler Bülent Hoca nerde? Eskişehirspor ile anlaştığını ben biliyorum. Belki Eskişehirspor Yönetimi gelen tepkilerden çekinip anlaşmama kararı alabilir. Ya da bir – iki gün içinde anlaştıklarını açıklarlar. O yönetimin insiyatifi..

Siz en iyisi Bülent Uygun’u Gaziantepspor Başkanı İbrahim Kızıl’a sorun. Sezon başı anlaştığı halde neden 2 gün içinde anlaşmayı fesh etmiş bir araştırın. Bu arada Sayın Başkan’a da geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Ben yanılsaydım özür dilemeye hazırlıklıydım. Peki Sayın Uygun Bucaspor camiası ve taraftarı başta olmak üzere tüm İzmir’den bıraktığı enkaz için özür dileyecek mi?

Aman hocam sen iyisi mi tatile bile gelme İzmir’e !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder