24 Eylül 2009 Perşembe

Erman Toroğlu "gazcıyı arıyor"

İstanbul-Bodrum arasında uçakla yolculuk eden Hürriyet Gazetesi spor yazarı Erman Toroğlu’nun başına ilginç bir olay geldi. Uçaktaki yolculardan birinin gazını bırakması, Erman Hoca’yı çileden çıkarttı!

Gaz Dedektörü

İstanbul-Bodrum uçuyorum. Hostesler ikram servisi yapıyorlar. O sırada keskin bir koku yayılıyor etrafa. Vatandaşın biri akşam fasulye yemiş olacak ki basıyor gazını uçağın içine. Allahım o ne rezalet bir olay. Adamın içi çürümüş. Zehir gibiydi. Burnunu tıkasan olmaz. Pencere yok camı açasın, kapı yok kapıyı açasın. Havalandırmayı burnuma doğru sonuna kadar açtım, son bir gayretle duyulacak şekilde bağırdım. “Bu işi hanginiz yaptıysanız, kıçınız kurusun” diyebildim. Bütün yolcular, parmaklarıyla burunlarını mandal gibi sıkarak kafalarıyla bana “okey” verdiler.

Yemin ediyorum bir gaz dedektörü olsaydı, yolcuların arkalarına tutup o insanı bulup, kulaklarından kaldırıp afişe etmek isterdim. Ama böyle bir dedektör var mı bilmiyorum? Özellikle otobüslerde, metroda ve uçaklarda bu işi yapanların Allah cezalarını verir inşaallah.

Hürriyet Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder