13 Eylül 2009 Pazar

Galip Gelince Her şey Güzel!


Rijkaard’ın elinde bir kadro var ve bana göre bu kadroyu inanılmaz doğru kullanıyor.Galatasaray’ın geniş bir kadrosu var bunu herkes biliyor zaten.Ama her oyuncusu da formayı ne zaman alırsa hep hazır.Beşiktaş maçında Galatasaray çok tempolu,çok istekli oynamadı.Ancak maça bakıyorsunuz maç 3-0 bitiyor.

İlk dakikalarda o coşkulu futbol Rüştü’nün hatasıyla golü getirdi.Sonra oyunu kontrol altında tutmak isteyen bir Galatasaray vardı sahada.Ancak oyunun belli bölümlerinde Beşiktaş baskı kurunca arka alana çok top kaçtı.Bu bir sorun tabii.Bu skor yanıltmasın dikkat.
Gelen ikinci gol Beşiktaş’ın gardını düşürdü.Sonrasında Rijkaard’ın Barış ve Caner takviyesi ve derbide üç gollü bir galibiyet işin ayrı tarafı.

Özellikle Sabri’deki değişimi herkes fark ediyor. Futbolun üstüne biraz biraz koymaya başladı.Zaten çok hızlı bir isim.Rijkaard maç sonrası “arkasında motor takılı sandım” ifadesini boşuna kullanmadı zaten.Ama bana göre bunda teknik ekibin payı çok büyük.

Beşiktaş cephesi…

Bir kere şunu açıklayayım…
Mustafa Denizli çok saygı duyduğum bir isim.Ancak bazı hamleleri var ki çok ilginç gerçekten.Ben önce Nobre sakat sandım.Ondan sonra baktım ki Nobre yedek kulübesinde ve oyuna hiç girmedi.Buna hiç anlam veremedim.Yani Beşiktaş’ın oynadığı şu sistemde önce Nobre’yi oraya monte etmeniz lazım.Nihat’ta çok ısrar ediyor Mustafa Hoca.Etmelidir de ancak o bölgede değil.Böyle olunca hem Nihat zarar görüyor hem de Beşiktaş yara alıyor.Bakın son üç maç sıfır gol…

Ernst’in yanında Ekrem Dağ’ı görünce şaşırdım.Sanırım hızını o bölgede kullanmak istemiş Ekrem’in ama Galatasaray’ın etkili bölgeleri Kewell ve Keita’nın olduğu bölgeler.Bana göre Ernst’in yanında Fink olmalıydı.Ekrem’in hızı kanatlarda kullanıla bilinirdi.Tabii skor böyle olunca yazmak kolay oluyor.Benim de hiç sevmediğim şey skora göre yorumlar ancak görünen köy kılavuz istemiyor ne yazık ki.
Maçta Beşiktaş’ın en iyisi Serdar Özkan.Müthiş çalıştı.Aralara girdi çıktı ama bitiricilik futbolda çok önemli.3 net pozisyonu harcadı.

Her ne kadar Mustafa Hoca puan farkı 6 dese de puan farkı 9.
İnönü’deki maçı 3 puan olarak hanesine yazıyor Mustafa Hoca.Ama maçlar oynamadan kazanılmıyor.Futbol çok tuhaf ve çok güzel bir oyun.Hiç beklenmedik maçlarda puan kaybı yaşanabilir.Türkiye ligi zor lig bana göre buna dikkat etmek lazım…

Taçsız Kral Metin Oktay’ı buradan rahmetle anıyorum ve hafta içi oynayacağımız 3 Avrupa maçından da istediğimiz sonuçları alalım.
12 dev adamı da unutmayalım.Polonya’da tarih yazmaya devam ediyorlar.Bu ekip şampiyonluğu hak ediyor.Haydi Türkiye…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder