4 Ocak 2011 Salı

John Utaka

Zamanında Hikmet Hoca'nın Kocaelispor'unda idmana çıktığı söyleniyor. O dönem oynadığı Mısır takımının yüksek bonservis istemesi nedeniyle transfer yapılamamış. Nijeryalı , bir Mısır bir Katar ( al sadd ) derken sonunda Fransa'yı görmüş. Lens almış John'u. Ben Utaka'yı Portsmouth 'da tanıdım. Kimi zaman oyuna sonradan girer maçın rengini bir anda değiştiren kimliği vardı.

Dünya Kupası görmüş bir oyuncudur. 50 ' ye yakın Nijerya Milli Takım forması giymişliği var.

Ani parlayan bir yapıya sahip değil. Ancak seridir , hızlıdır. Her ne kadar o seriliğinden bir şey kalmadı dense de Konyaspor bana göre iyi bir oyuncu aldı. Tek hankapı Ziya Doğan'dır. Yoksa Utaka Konya'da çok iş yapar. Konya'yı tek başına ligde tutmayı becerir mi bilinmez ama herkesin kafasındaki soru : Neden Konyaspor?

Düzenleme: Utaka yalanlamış transferi. Yukarda da demiştim zaten neden Konyaspor diye. Benim ajanslarım hala yazsın , çizsin!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder