30 Ocak 2011 Pazar

Bursaspor:2 Galatasaray:0

Ortada geçen , denk bir maç..

Belki de Galatasaray’ın Bursaspor’a oranla biraz daha ısırdığı anlar oldu ilk yarım saatlik dilimde. Ancak her şey normal seyrederken , bir ofsayt golü işi bozdu. El olup olmadığı ise ayrı bir konudur. Ona değinmeyeceğim. Pozisyonu süzmek zor olabilir o konuda. Ancak şu ofsaytı göremiyorsanız, rica ediyorum Süper Lig’de yan hakemlik yapmayın. Kendinize çok daha büyük ayıp ediyorsunuz.

Zaten bir çok eksiğe bir sahip Galatasaray golü yiyince düştü oyundan. Kolay değil..
Neill ve Kewell haftalardır yok. Pino sakat. Arda da yok. Baros’un ne zaman döneceğini bilmiyoruz.
Kazım ile santrafor oynamaya çalışan bir Galatasaray. Bunun yanına bir de becereksiz hakemler eklenince mağlubiyet haliyle kaçınılmaz oluyor.

2. gole geçersek durum vahim..
Umut beslediğim , gelecek gördüğüm bir kaleciydi Ufuk. Ama kabul ediyorum yanılmışım. Olmuyor. Benim tanıdığım Ufuk bu değil. Şu gol yenmez Ufuk. Süre ne yazık ki senin için doldu. Olmayacak.

Bursaspor açısından bakarsak önemli bir galibiyet aldılar. Yarın ki Fenerbahçe – Trabzonspor maçını çok rahat izleyecekler.

Bu arada Bülent Yıldırım’a değinmeden geçmeyelim. Bir Cüneyt Çakır olma sevdasında hakemlerimiz. Anlam veremiyorum. Cüneyt Hoca arada hatalar yapar ama formunu hep yüksek tutmaya çalışır. Ona göre davranır. En azından maçın içine etmez.

O yüzden söylüyorum öyle her ota b.ka kart çıkararak bir Cüneyt Çakır olamazsın Bülent Yıldırım. Eyyamın kralını yapmak eğer bu hakem camiasında marifet sayılıyorsa , ben böyle camianın diyesi geliyor insanın. Yapmayın Allah aşkına!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder