23 Ağustos 2010 Pazartesi

Kimse bu zulmü hak etmiyor!

Galatasaray için kritik maçlardan biriydi Bursaspor maçı. İyi de başladılar. Bursaspor’u kendi sahasına hükmetti Galatasaray. Ancak bir kez gelen Bursa golü buldu. Futbolda bunlar var.

Asıl iş buradan maçı çevirmek.Yapamadı Galatasaray. Zaten 70’ten sonra orta sahası düşüyor.
Gidemediler daha fazla. İyi oynadılar,istekli ve arzuluydular. Galatasaray 10 ‘ dan fazla korner attı ama golü bulamadı işte.

Başka bir konuya geçelim: Sarp-Barış-Ayhan üçlüsünü orta sahada görünce inanın tüylerim ürperiyor. Bazıları Rijkaard’a kızıyor. Rijkaard ne yapsın ? Elindeki malzeme bu.Bursaspor maçında adam bir oyuncu değiştirebildi. 2 hakkını kullanamadı bile. Adam demiş ki satmayın Mehmet Topal’ı. Satmayın Keita’yı. Ama yönetim kararıdır satıldı bu oyuncular ve diğerleri…

Peki sonra ne dedi Rijkaard? O zaman şu – şu - şu bölgeye oyuncu alın.Orta sahamız iyi değil. Temmuzdan beri yırtınıyor adam futbolcu istiyorum diye. Ama sen üçün beşin hesabını yaparsan alamazsın adam. Sonra da böyle taraftarın kucağına oturuverirsin.

Galatasaray kulübü bunları hak etmiyor. Galatasaray camiası bunları hak etmiyor.
Bu Galatasaray taraftarına kimsenin zulüm etmeye hakkı yok. Yönetimin işlerine akıl sır ermiyor. Bu kadar adam gönderiliyor yerine gelen kimse yok.

Bir çok oyuncu satıldıktan sonra demiştim ki taş gibi bir Galatasaray olacak.Tepki de aldım mail atan arkadaşlar sağ olsun. Ama bazı açıklamalar vardı. Üç orta saha alacağız vb. tarzı. Bunları duyunca , Rijkaard’ın da isteklerini bildiğim için dedim ki taş gibi Galatasaray geliyor. Cana transferi ve devamı gelmedi.Adeta yarım ve yetersiz bir kadro oluştu. Ve ligin 2. haftası Galatasaray orta sahasına bakın: Sarp-Barış-Ayhan. Sağ bek Ali Turan . İnanamıyorum.

Şimdi en son da maçın hakemine değinelim. Bir kere şunu söyleyeyim Abdullah Yılmaz hakem filan değil olamaz da…
Her insan her mesleğe yatkın olacak diye bir kaide yok. Herkesin farklı meziyetleri, yetenekleri vardır. Mesela bakın Adnan Sezgin’e 15 gündür Almanya’da ama bir sonuca ulaşamadı. İş bitiricilik konusunda sıkıntıları var. Abdullah Yılmaz’ın da hakemlik konusunda bazı sıkıntıları var. İnsanların neden bazı konularda ısrar ettiğini anlamış değilim. Gözüküyor işte .Tüm kamuoyu görüyor. Volkan Şen’in oyundan atılması gerektiğini Volkan Şen dahil herkes biliyor. Ama Abdullah Yılmaz kırmızı kartı çıkarmıyor veya çıkaramıyor. Nasıl bir iştir ben anlam veremedim.

Oğuz Sarvan sahip çıksın hakemine.Bu maça da bu hakemi atadın ya helal olsun sana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder