5 Ağustos 2010 Perşembe

İş işten Geçmeden..

İlk maçtan dolayı takımın üzerinde biraz baskı oluşacağı kanısındaydım.Ama Galatasaray bunu zaman zaman zorlansa da kolay atlattı. Yine oyunu ön plana attı. Mustafa Sarp ile golü bulunca da rahatladı.

Zaten Belgrad ekibi bu.Yani ahım-şahım bir ekip değiller.Ama buna rağmen golü bulunca Galatasaray panik yapıyor buna anlam veremiyorum.

Daha öncede belirtiyoruz hep.Cana’nın yanına bir orta saha gelecek.Gelecek tamam da ne zaman? Ligler başlıyor.Bu transferin artık gerçekleşmesi lazım.
Cana bugün 90 dakika oynadı.Yavaş yavaş hazır hale geliyor.Daha da iyi olacak.

İlk maçta Galatasaray 2-0 öne geçti.Sonra gelen talihsiz gol , panik ve yenen 2. gol.
Belgrad’taki maça bakıyorsunuz.Yine öne geçti Galatasaray iki farkla.Ancak sonrasında birazda Aykut’un hatasıyla yenen gol ve başlayan gereksiz panik.Yani bu takımın üzerine yapışacak diye korkuyorum.Bunun sebepleri bulunmalı,çözülmeli.
Aykut ilk golde hatalı ama sonrasında güzel bir oyun çıkardı.Ama her ne olursa olsun Galatasaray kalesini Ufuk korumalıdır.Ben bu düşüncedeyim.

Skor yanıltmasın kimseyi.Penaltı pozisyonuna kadar gereksiz stres yaptı takım.Üzülerek söylüyorum ama ikinci golü yiyebilirdi Galatasaray.

Takımda kaleyi Ufuk’a verdik.Sağ kanat da Pino’nun olmalı o zaman diyelim.Serdar Özkan yeterli değil o bölgede.Pino çok da güzel bir pasla gol yaptırdı Arda’ya.
Yavaş yavaş Rijkaard ısındırıyor O’nu.

Ayrıca bu takıma bir de Baros eklenecek.Bu da çok büyük etken tabii.Kewell , Belgrad maçında o bölgede iyiydi. Galatasaray’ın sıkıntısı yok ileri uçta.
Galatasaray diğer sorunlarını çözmeli.Transfer veya transferler gecikti bana göre.
Bir Elano problemi var . Satılacak muhtemelen.Yönetimin bu işi biraz hızlandırması lazım.
İş işten geçmeden…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder