8 Temmuz 2010 Perşembe

Lorik Cana...

Keita satıldıktan sonra taş gibi bir Galatasaray bekliyorum demiştim.İlk adım atıldı işte.
Devamı gelecek...

Lorik Cana; müthiş agresif bir oyuncu.Kosova doğumlu, Arnavut Milli Takımı için oynuyor. 27 yaşında.Orta saha dinamosu.

16 yaşında adım attığı İngiltere'de İngiliz pasaportu alamadığı için kalamadı.Arsene Wenger çok istese de oynayamadı Cana Arsenal için. Sonrası PSG altyapısı,PSG A takımı; oradan da Marsilya 'ya gitti.
4 milyon euro ödedi Marsilya kulübü.
Marsilya'da takım kaptanlığına kadar yükselmiş bir isim. 4 sezon Marsilya'da top oynayan Lorik Cana Sunderland'in 6,5 milyon euro'luk teklifiyle İngiliz kulübüne gitti.

Daha ilk sezonunda Sunderland kaptanlığı verildi O'na.

İstikrarlığıyla göz dolduran bir isim.Tek problemi agresif oyunu nedeniyle kart sıkıntısı.
Her sezon ortalama 8 sarı kartla oynuyor.Bunların biri veya ikisi kırmızıya dönüşüyor.

Galatasaray orta sahası için bana göre tam yerinde bir isim.Her tarafa basan,agresifliği ile takımı da ateşleyen bir isim Cana.Galatasaray'a maliyeti 4.5 milyon euro.Bence çok güzel bir rakam.Geçen sezon Sunderland'in her şeyi olan bu adamın fiyatı en az 7-8 milyon euro civarıydı. Ki Sunderland bu adamı geçen sezon 6.5 milyon euroya almışken bu işi 4.5 milyon euroya bitirmek gerçekten güzel bir çalışma.Bir tebrik de yönetime.

Şimdi yanına bir kişi daha bekliyorum ben.Orta sahanın dinamosu Cana'nın Galatasaray'a uyumunun yanı sıra hekemlerimizle uyumunu da çok merak ediyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder