12 Şubat 2010 Cuma

PAN RIVER DUBAI'DE KAZANDI!

Gazi Şampiyonu safkanımız PAN RIVER, 11 Şubat Perşembe günü ilk kez çıktığı Dubai Meydan Hipodromu’nda birinci olmayı başardı.

PAN RIVER, 1800 metre çim pistte 11 safkanın katılımıyla yapılan Gulf News Broadcasting handikap koşusunu, Selim Kaya ile 1.51.87'lik derece yaparak kazanırken, koşuda ikinciliği Lucky Find, üçüncülüğü Shaweel, dördüncülüğü ise Spriıng Of Fame elde etti.

Toplam ikramiyesi 175.000 $ olan koşuda, PAN RIVER sahibine 105.000 $ ikramiye kazandırdı.

Koşu sonrası at sahibi Nevzat Seyok ‘‘Gerçekten çok güzel bir yarış oldu. Atımız çok başarılı bir yarış çıkardı. Jokeyimiz Selim Kaya'yı ayrıca tebrik ediyorum. Dört dörtlük bindi. Ayaklarım yere değmiyor, diyecek söz bulamıyorum’’ dedi.

Türkiye Jokey Kulübü Asli üyesi N.Can Güven ise ‘’Mutluluğumu sizlere anlatamam. İşte Türk atçılığı bu. Heyecandan ölecektim’’ şeklinde konuştu.

Son olarak TJK TV'deki canlı yayına bağlanan TJK Başkanı Behçet Homurlu ''Çok heyecanlıyım, çok gururluyum. Büyük bir keyif yaşıyoruz. Benim Türk atları ile ilgili düşündüklerimi biliyorsunuz. Biz her zaman atlarımızı dışarı götürüp başarılı olmak zorundayız. Aksi takdirde dünya atçılığında yerimiz olmaz. Bunun örneğini bu gece hep birlikte yaşıyoruz. Bize bu mutluluğu yaşatan atın ilgililerine, emeği geçenlere teşekkür ediyorum’’ dedi.


Yarışı izlemek için tıklayın:
http://www.tjk.org/haberftp/2010/100211206.wmv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder