25 Ocak 2010 Pazartesi

Beyazlar içinde...

Beyazlar içinde , bembeyaz bir Galatasaray…
Hava muhalefeti nedeniyle zorlaşan bir zemin ama bana göre Galatasaray inanılmaz bir mücadele örneği gösterdi.İlk yarım saatte ortada giden bir maçtı.Maçın kaderini Gaziantep’in eksik kalması belirledi.Kırmızı karttan sonra oyunun geri kalan bölümünün tek hakimi Galatasaray’dı.

Kimi oyuncular ki bunların başında Arda istediklerini her ne kadar bu sahada yapamasa da Mustafa Sarp yine yaptı yapacağını ve Galatasaray zor da olsa istediği üç puanı aldı.

Belki Nonda penaltıyı gole çevirse Galatasaray maçı çok daha rahat yönetebilirdi ama futbolun içinde bunlar olabiliyor.
Galatasaray eksik …
Eksik ama mücadelesinden hiçbir şey kaybetmemiş.
Caner’e ayrı bir paragraf ayırmak lazım.Müthiş formda ve Kewell’ın yokluğunda o bölgeye ilaç gibi geldi. Taraftar açıkçası inanılmaz üzüldü Kewell’ın sakatlığına ancak Caner’in bu formu umut verici.

Sakatlık demişken…

Anlamıyorum Florya’da neler oluyor. İki hafta sonra döner denen oyuncular dönmesi iki hatta üç ayı bulabiliyor.Serkan Çalık Gençlerbirliği’ne transfer oldu.Oraya gittiğinde ilk açıklaması Galatasaray doktorlarıyla ilgili.Alparslan Erdem ‘in de buna benzer açıklamaları var.O zaman bir şeyler ters gidiyor.Bir problem var.O zaman yönetim,teknik heyet bu problemin üzerine gidip bu işi çözecekler. Galatasaray’ın bu yoğun maç trafiğinde bu konulara dikkat edilmesi gerekiyor.Eskiden beri gelen bir sorun bu bana göre.

Bu arada Keita’nın erken dönüşü Galatasaraylıları inanılmaz sevindirdi.Cezayir’e attığı o muhteşem golün ardından herkes turu Fildişi atladı derken Fildişi trajedik biçimde uzatmalarda elendi.Bu tabii ki en çok Rijkaard’ı sevindirmiştir…

Şunu da belirteyim;
çok eski bir konu olmasına rağmen Delgado konusunda yaptığım haksızlıktan ötürü
Mehmet Çiftçi’den özür diliyorum.Ayrıca bu konu hakkında beni maille olsun,resimlerle olsun aydınlattığı için Mehmet Abi’ye teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder